CoverBee
Waar worden de producten van CoverBee gemaakt?
Al onze producten worden gemaakt in Nederland. Lees meer over ons merk.
Is er een klachten/ geschillenregeling?
Ja, hoewel deze eigenlijk nooit gebruikt wordt, zijn wij er toch trots op een geschillenregeling te hebben. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een product of dienst van CoverBee. Wij vinden dit dan natuurlijk heel erg jammer. Neem in een dergelijk geval zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Je kunt mailen naar . Wij zullen uiterlijk binnen 5 werkdagen inhoudelijk reageren.
Ons team van de klantenservice en de directie van CoverBee heeft service centraal staan. Als je niet tevreden bent over de klantenservice kun je dit voorleggen aan de directie door een mail te sturen naar . Onze directie zal daarop ook binnen 5 werkdagen inhoudelijk reageren.
Mocht u een klacht hebben, dan leren wij daar altijd graag van!
Garantie: Wat mag je van ons verwachten?
CoverBee biedt de beste kwaliteit voor de scherpste prijzen. Het kan toch voorkomen dat een artikel die je ontvangt niet perfect is of kapot gaat tijdens het gebruik. Indien dit het geval is, neem dan contact op met onze vriendelijke klantenservice. Geef hierbij altijd je bestelnummer aan. Zonder bestelnummer kunnen wij helaas niks betekenen.
We kijken natuurlijk of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn en zorgen samen met jou voor een passende oplossing.
Garantie binnen de zichttermijn
Heb je een artikel ontvangen dat kapot is? Geen zorgen! Meld dit binnen de zichttermijn en, als dit mogelijk is, ruilen we het direct om.